Договір про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram

Завантажень: 7

Оцінок 7

Рейтинг 5

Ціна: 599 UAH

!

Завантажуйте готовий зразок договору про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram в один клік. Договір гарантує експертний захист обох сторін.

Все що потрібно зробити для того, щоб договір про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram став дійсним - заповнити індивідуальні реквізити. Якщо Вам необхідна допомога у заповненні реквізитів звертайтеся за допомогою до нашого юриста у Телеграм.

Одразу після оплати Ви отримуєте доступ до скачування договору. Завдяки зручній платіжній системі купівля договору про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram здійснюється у пару кліків.

Редакція договору 2022 рік

Опис документу

Instagram – соціальна мережа, основним цільовим призначенням, якої є обмін та взаємна оцінка фото та відеоматеріалів користувачами. Саме за допомогою такого обміну можна проводити рекламні компанії товару або послуги. Розуміючий такий інструмент реклами, підприємці часто використовують його на практиці через співпрацю з відомими блогерами. Але є протилежна сторона медалі таких взаємовідносин – це численні скандали та, навіть, судові спори з блогерами, які на думку замовників неякісно надали рекламні послуги. Щоб уникнути таких ситуацій, пропонуємо серйозніше ставитись до підготовки та підписання договору про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram.

За шаблонним договором замовник доручає і оплачує, а виконавець приймає на себе зобов'язання надати замовнику рекламні послуги, що включають розміщення рекламних матеріалів клієнта замовника: в мережі Instagram в акаунті виконавця, що інформують про якісні характеристики продукції бренду замовника серед осіб, які підписані на сторінку виконавця в мережі Instagram з метою популяризації ТМ  та збільшення кількості його покупців.

Договір про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram складається з 12 розділів:

  1. Визначення термінів і понять;
  2. Предмет договору;
  3. Зобов’язання замовника;
  4. Зобов’язання виконавця;
  5. Порядок прийому-передачі наданих послуг;
  6. Ціна договору і порядок оплати;
  7. Термін дії договору;
  8. Відповідальність сторін;
  9. Форс-мажор;
  10. Вирішення спорів;
  11. Прикінцеві положення;
  12. Реквізити та підписи сторін.

Договір містить пункти, в яких відбувається конкретизація послуг виконавця, а саме: назва послуги, види розміщення рекламних матеріалів, період надання рекламних послуг, деталі розміщення, тематика, формат і сценарій публікацій. Це означає, що сторони повинні максимально деталізувати свої вимоги та відобразити їх в тексті договору. Узгодження сторонами формату і умов розміщення контенту здійснюється шляхом обміну електронними повідомленнями через онлайн – месенджер «Телеграм».

Крім того, шаблонний договір містить наступний перелік обов’язків виконавця:

  • виконавець зобов‘язується приступати до надання послуг після погодження усіх суттєвих умов таких послуг із замовником. Всі суттєві умови надання послуг погоджуються сторонами засобами електронного зв‘язку;
  • виконавець зобов‘язується надавати послуги якісно у чіткій відповідності до вимог замовника, договору та умов додаткових угод до договору якщо такі укладені відповідним чином;
  • у випадку виявлення будь-яких обставин, що перешкоджають наданню послуг та які за думкою виконавця, можуть нанести шкоду замовнику, виконавець зобов‘язаний в максимально короткий термін повідомити замовника про такі обставини. В такому разі виконавець, зобов‘язаний узгодити із замовником усі свої подальші дії;
  • виконавець після публікації Instagram Post зобов’язується не видаляти його зі акаунту  протягом року;
  • виконавець зобов‘язаний на вимогу замовника надати скріншоти (фотокопії) розміщеної реклами, статистику розміщення після отримання такої вимоги;
  • по завершенню строку надання послуг, що визначений договором виконавець надає замовнику акт  приймання-передачі наданих послуг, в порядку та на умовах, визначених договором та/або відповідними додатковими угодами.

Шаблонний договір про надання послуг щодо розміщення рекламних матеріалів в мережі Instagram містить ряд інших важливих моментів, з якими ви можете познайомитись переглянувши текст угоди на сайті theDoc. Якщо виникла необхідність створення договору “під ключ”, ви завжди можете звернутись до юристів theDoc. за допомогою на сторінці створення договорів або зателефонувавши за номером  097 355 10 55.

Відгуки / Коментарі

Ще немає добавлених коментарів ...

Вхід

Інші договори

FAQ

Завантажуйте потрібний договір коли завгодно, де завгодно та для чого завгодно.

Потрібна допомога?

Напишіть нам у Телеграм, якщо Вам необхідна допомога з пошуком