Контекстна реклама - це один з інструментів просування товарів або послуг в мережі Інтернет. За допомогою Google AdWords можна значно прискорити ріст клієнтів та впізнаваність бренду. Оскільки сама процедура налаштування рекламного кабінету є досить складною, то відповідно підприємці залучають до цього процесу окремих спеціалістів. Саме за таких умов постає питання: Підписувати договір чи ні?
theDoc. однозначно підходить до вирішення даної проблеми: кожна усна домовленість повинна бути зафіксована, зрештою, в договорі. Тільки письмова угода дозволяє вирішити та убезпечити себе в майбутньому. Не є виключенням і послуги з налаштування контекстної реклами. Тим паче, цей договір має багато нюансів, які потрібно врахувати під час його підготовки. Юристи theDoc. розробили проект шаблонного договору про надання послуг з контекстної реклами, який враховує всю специфіку взаємовідносин між замовником та виконавцем.
Договір про надання послуг з контекстної реклами складається з 11 розділів та має наступну структуру:
- предмет договору;
- тлумачення термінів договору;
- права та обов’язки сторін;
- вартість послуг та порядок оплати;
- порядок надання та порядок здачі-приймання послуг.
- відповідальність сторін;
- форс-мажорні обставини;
- конфіденційність;
- вирішення спорів;
- строк дії договору;
- заключні положення.
За умовами даного договору, замовник доручає, а виконавець бере на себе обов’язки по наданню послуг з управління рекламною кампанією замовника в системах залучення трафіку відносно сайту замовника. При цьому система залучення трафіку - третя особа, що надає через мережу Інтернет послуги зі здійснення рекламної кампанії. Надання послуг системою залучення трафіку, у Google AdWords, здійснюється шляхом надання прав доступу користування через мережу Інтернет системами, сервісами, службами (комп’ютерними програмами чи програмно-технічними комплексами) з виготовлення та/або розповсюдження реклами, управління рекламною кампанією.
Конкретний перелік послуг з управління рекламною кампанією, строки надання, умови оплати та інші вимоги до послуг за шаблонним договором узгоджуються сторонами в додатку, який додається до договору. Договір містить умову щодо авансованого платежу, тобто замовник зобов’язаний наперед частково оплатити послуги виконавця. При цьому договір має застереження, що грошові кошти за послуги систем залучення трафіку не включаються до загальної вартості послуг, але є складовою частиною ціни договору. Це означає, що замовник повинен оплатити не тільки послуги виконавця, але і рекламний бюджет.
По завершенню календарного місяця сторони підписують акт приймання-передача наданих послуг. До акту додається звіт про надані послуги в електронній формі за відповідний місяць. Бувають такі ситуації, що замовник має зауваження та не приймає акт, тоді за таких умов договір містить положення, як діяти кожній стороні.
Даний зразок договору передбачає право замовника та виконавця в односторонньому порядку розірвати договір. Наприклад, замовник має право це зробити у разі настання наступних умов:
- не усунення виконавцем недоліків наданих послуг протягом визначеного строку з дати надання виконавцю повідомлення про виявлені недоліки послуг;
- прострочення виконавцем строків надання послуг;
- грубого порушення виконавцем законодавства України при наданні послуг;
- внесення до державного реєстру запису про те, що виконавець знаходиться у стані припинення/банкрутства;
- з інших підстав, встановлених законодавством, договором або відповідною додатковою угодою до договору.
Наш шаблонний договір містить і ряд іншим моментів. Якщо у вас зашились запитання - ви можете звернутись за консультацією до юристів theDoc. Пам’ятайте, до договору про надання послуг з контекстної реклами можна вносити зміни та доповнення. Наші спеціалісти з радістю розкажуть як правильно це зробити. theDoc. займається тільки договорами, а тому знає все про них!
Якщо у Вас є необхідність створення договору "під ключ", Ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів за допомогою на сторінці створення договорів.